justinbieberstoryss

Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

del 5 - buddy days

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 28 juli 2011 15:41

Maddie :

När Justin hade kört hem mig , inan jag hoppade ut ur bilen frågade justin mig om vi skulle ses någon dag , ``visst sa jag `` han log och kramde om mig sedan hoppade jag ut ur bilen .



När jag hade kommit in till hotellet satt Hanna och kollade på tv .

- Hur har det gått ? sa Hanna

- jodå det har vell gått bra , sa jag

- Sov du hos honom ?  frågade Hanna nyfiket

- Nej jag råkade somna på festen , sa jag snabbt och sedan satte jag igång datan .


Jag loggade in på msn och kollade vilka som var inne , inga intressanta så jag loggade ut , och loggade in på twitter istället .   jag skrev en tweet " var på fest hos Selena igår , riktigt ballt ! (: " skrev jag och loggade ut .

Då hörde jag min mobil plinga till , det var Selena som skrev " har du tid idag  ? " , jag svarade "kan tyvär inte , måste hänga med hanna . Men kanske i morgon ? " skrev jag .  Jag fick ett snabbt svar . " bra , då hörs vi  "


Jag och hanna bästemde oss för att åka ner till stranden. Vi tog en taxi och åkte till närmsta bästa strand .
- Du Maddie , sa hanna
- ja ?, svarade jag
- Du har väll inte glömt att vi åker hem om 2 dagar ?
-Nej , svarde jag fast jag hade igentligen glömt bort det helt .


Vi var på stranden i säkert flera timmar och badade och solade . Så vi bästemmde oss för att gå upp till en av strandresturangerna , ochh käka .




Justin :


Jag satt i soffan och kollade på tv , när min mobil ringde det var Chaz som ringde , jag tryckte på grönlur .
- yo bro ! svarde jag
- Tjena , sa chaz
- Länge sen sisst ,sa han
- aa du , svarade jag 
- vill du kanske ses idag ?, sa han .

- visst , sa jag , jag hade ju inget bättre för mig .

- okej , vi ses vid parken , sa han .

- okej , sa jag .


Maddie :


Jag och hanna hade haft jätte roligt , men jag kunde inte sluta tänka på justin , jag vet inte varför .
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Ointressant inlägg , men det måste vara det ibland vet ni (;  / Kajsa & Noelle :D

 
 
Adde

Adde

1 augusti 2011 03:06

Meeer <3

http://beliebeer.blogg.se

kajsa & Noelle Bieber :D

1 augusti 2011 19:18

Kommer (:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 8 augusti 2011 14:57

Hej , skulle bara säga att vi lägger ner bloggen , för kajsa skrev aldrig ...

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 28 juli 2011 14:18

Maddie :Jag kunnde inte fatta det som just hänt , OMG . Jag ställde mig i hissen på väg upp till hotell rummet , när jag kom och tänka på att Hanna skulle såklart vara vaken och skulle vilja veta allt som hade hänt .  Som jag trode , presis när jag ö...

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 28 juli 2011 14:14

Det jag skrev , vad som skulle hända i nästa kapitel stämmer inte alls .. har helt andra ider nu :) kap 4 kommer sen ... / noelle ...

Hej

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 27 juli 2011 18:35

Kommer kanske ett inlägg i morgon , annars kommer de på fredag :) Iallafall , lite vad som händer i nästa chapter . - en dejt till , någon försöker första :) - hem till Sverige , eller stanna kvar i USA ??? - ett nytt jobb ! ...

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 25 juli 2011 21:51

Maddie : Nästa dag vaknade jag tidigt , och tog upp mobilen för jag skulle ringa Justin Jag slog in nummret som Justin smsade mig med igår . Jag var jätte nervös , tänk om han sover eller inte vill träffa mig på riktigt ? - hej det är Justi...

Presentation


JUSTIN BIEBER ! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards