justinbieberstoryss

Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Del 3

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 25 juli 2011 21:51

Maddie :Nästa dag vaknade jag tidigt , och tog upp mobilen för jag skulle ringa Justin Jag slog in nummret som Justin smsade mig med igår .Jag var jätte nervös , tänk om han sover eller inte vill träffa mig på riktigt ? - hej det är Justin , hörde jag en röst som lät lite hoppfull på något sätt .-hej ehh... Det är maddie från konserten igår , sa jag och bet mig själv i läppen .- jaa hej maddie , sa Justin med glad röst - kan jag hämta dig utan för ditt hotell kl halv 5 , Fortsatte Justin - ja , gärna det går bra , sa jag - okej , Hejdå . Oj ! Föresten vilket hotell bor du på? , sa Justin jag uptäckte att Hanna hade vaknat och satt och lyssnade på mig , hon mimade , som om hon frågade "Justin ? " fast tyst . Jag nickade snabbt och svarade Justin . -Jag bor på goldenkliff , sa jag - hej då - hej då Jag tog upp klockan och kollade på den , hon var bara 20 över 10 , det var flera timmar kvar innan jag skulle träffa Justin . Jag och Hanna var nere på stan och handlade kläder , jag tittade mest efter något att ha på mig i kväll.Vi gick in på forever 21 och där hittade jag en svart ganska kort klänning , den köpte jag , nu behövde jag bara ett par skor . Justin : Jag letade fram några kläder ur min gaderob , det fick bli en svart kostym .Jag dushade och tog på mig min kostym , jag kände mig riktigt snygg ( som alltid ) När jag var klar passade jag på att skicka ett sms till Maddie " vilken resturang vill du gå på ? " hon svarade ganska snabbt " jag vet inte , bestäm du " stog det . Jag log för mig själv , nu var det dags att åka , det tog bara tio minuter att köra till hennes hotell . Jag stande bilen nästan presis utan för hennes hotell och då såg jag en otroligt söt tjej gå mot bilen , sen såg jag att det var maddie , hon öppnade bil dörren och hoppade in i bilen , jag granskade henne från topp till tå . - vad snygg du är , kunde jag inte låta bli att säga - haha ! Tack du med sa hon och log .Vi stande utan för någon kinesisk resturang . - blir det bra här , frågade jag nervöst . - det blir super , sa hon . Vi gick in och bäställde mat , efter en stund kom den .När vu hade ätit klart så började vi gå mot bilen , vi hade verkligen pratat jätte mycket , så nu kollade vi mest på varandra . Vi gick in i bilen och jag körde henne till hennes hotell , jag var verkligen redan kär , fast jag nyss hade träffat henne .Inan hon skulle gå kollade vi varandra i ögonen henns fina ögon . Jag kunde inte hålla mig lägre , hade stått ut hela kvällen . Jag lutade mig fram och våra läppar möttes i en kyss , underbart , men nej vad gjorde jag , jag kunde ju inte bara kyssa henne nu hatar hon säkert mig .Förlåt ja ... Började jag , men hon satte finger på min mun och log :)----------------------------------------------------------------------------------------------Ledsen för dålig del , men sitter med en iphone och skriver Kommer kanske i morgon om ni kommenterar mkt :) annars kommer det på fredag Puss och kram skumbannan // Kajsa och noelle

 
 
sabina :)

sabina :)

25 juli 2011 23:11

riktigt bra tjejer :)

http://www.sabiinahansson.blogg.se

kajsa & Noelle Bieber :D

25 juli 2011 23:38

Tack

 
Agnes nilsson

Agnes nilsson

25 juli 2011 23:31

SJUKT BRA :)<3

http://mittlivsomagnes.devote.se

kajsa & Noelle Bieber :D

28 juli 2011 14:13

tack tack

 
mika

mika

26 juli 2011 00:23

Feeeeeettt bra!:D skrivmer! skrivmerskrivmerskrivmerskrivmer!!!!:DDDDDDDD

http://www.PinkHair.devote.se

kajsa & Noelle Bieber :D

28 juli 2011 14:13

tack tack :DDD // noelle

 
bieberromance.blogg.se

bieberromance.blogg.se

26 juli 2011 12:09

Bra!! Längtar till nästa del.;)

http://bieberromance.blogg.se

kajsa & Noelle Bieber :D

26 juli 2011 15:57

Tack , nästa kommer på fredag ;)

Btw , dina är osså bra :)

 
Tine '

Tine '

26 juli 2011 19:30

Skiitbra !! Fortsätt så! jag längtar rkt mkt !
följa varandra via Bl ?

http://tinekleijsen.bloggplatsen.se

kajsa & Noelle Bieber :D

28 juli 2011 14:12

tack så mycket , men vi har inte hunnit skaffa bloglovin till denna bloggen , men fortsätt gärna läsa ;) // noelle

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 8 augusti 2011 14:57

Hej , skulle bara säga att vi lägger ner bloggen , för kajsa skrev aldrig ...

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 28 juli 2011 15:41

Maddie : När Justin hade kört hem mig , inan jag hoppade ut ur bilen frågade justin mig om vi skulle ses någon dag , ``visst sa jag `` han log och kramde om mig sedan hoppade jag ut ur bilen .     När jag hade kommit in till hotellet satt Han...

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 28 juli 2011 14:18

Maddie :Jag kunnde inte fatta det som just hänt , OMG . Jag ställde mig i hissen på väg upp till hotell rummet , när jag kom och tänka på att Hanna skulle såklart vara vaken och skulle vilja veta allt som hade hänt .  Som jag trode , presis när jag ö...

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 28 juli 2011 14:14

Det jag skrev , vad som skulle hända i nästa kapitel stämmer inte alls .. har helt andra ider nu :) kap 4 kommer sen ... / noelle ...

Hej

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 27 juli 2011 18:35

Kommer kanske ett inlägg i morgon , annars kommer de på fredag :) Iallafall , lite vad som händer i nästa chapter . - en dejt till , någon försöker första :) - hem till Sverige , eller stanna kvar i USA ??? - ett nytt jobb ! ...

Presentation


JUSTIN BIEBER ! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards