justinbieberstoryss

Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

Party - del 4

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 28 juli 2011 14:18

Maddie :
Jag kunnde inte fatta det som just hänt , OMG . Jag ställde mig i hissen på väg upp till hotell rummet , när jag kom och tänka på att Hanna skulle såklart vara vaken och skulle vilja veta allt som hade hänt . 
Som jag trode , presis när jag öppnade dörren så , stod hon fram för mina ögon och kollade spänt på mig .  Jag bästemde mig för att inte berätta om kyssen , det skulle nog bli för mycket .
`` så vad hände , gick det bra  ?`` , sa hon så fort jag gick in i rummet .
Jag svarade inte utan satte mig på min säng och tog av mig skorna `` AJ ! ``, skrek jag , jag hade fått skoskav .  `` du svarde inte på min fråga sa hanna och satte sig ner bervid mig ``   
- jo det gick väll bra sa jag , väldigt bra sa jag tyst för mig själv ..
- okej , inget mer ? , frågade hanna
- vad menar du ? , frågade jag , hon kunde väll inte veta ?
- Ja ?  ska ni träffas igen ? , sa hon och himlade med ögonen .
Jag svarde inte utan gick in till bad rummet och tog på mig  mitt svarta nattline , borstade tänderna sen gick jag ut och la mig i sängen .
Hanna satt fortfarande kvar i min säng och kollade på mig . Fast jag igga henne totalt och släkte lampan .


Morgonen där på vaknade jag av att mobilen ringde , helst ville jag bara kasta den i golvet , men jag tog upp den och svarade ist .

- Hej , det är Maddie sa jag , trött
-Oj , förlåt väckte jag dig? , sa en röst jag kännde igen .
- Ja ,  vem är det , sa jag ganska , irriterat .
-Justin , jag gapade , vad det justin bieber som hade ringt mig ? !

- Jag skulle fråga  om du vill  följa med mig på fest ikväll , jo Selena Gomez ska ha fest och jag har ingen att gå med , sa han .
- Va ? , Selena gomez sa jag  högt .
- Asså jag förstår om du inte vill , sa justin
- Jo , det är klart . men vill hon att jag ska vara med ?
- Klart hon vill sa justin , `` men om du vill så kommer jag och hämtar dig kl 6 ´`
- visst , va det ända jag fick fram . Så la vi på .






Jag satt i bilen på väg till Selena gomez mend justin , mitt liv var bara bäst nu , så här vill jag att det ska va !

När vi kom in i huset så var det redan jätte många där och nästan bara kändisar .
Jag höll mig så nära justin jag kunde , jag hälsade på nästan alla där , men vi kunde inte hitta selena . Kom , sa justin och drog upp mig på dans golvet , vi dansade jätte mycket och hade super roligt , jag kände en hannd på min axel , och jag vände mig om. Där stod selena och log brett , - hej , sa hon
- hej , grattis sa jag och om kramde om mig , -tack sa hon . -är du här men justin sa hon , jag nikade och vände mig om .
Men var hade  justin tagit vägen , jag kollade mig runt men kunde inte se honom någon stans , - det är lungt sa selena , - han är inte lätt att hålla koll på , sa hon och skrattde . Vi bytte telefon nummer med varandra och bästämde att vi skulle träffas någon dag innan jag åkte hem .
Men var var han , jag gick och letade över allt , men det var inte så lätt alla stod och dansade över allt , och det luktade jätte mycket alkohol , jag var nog den ända som var nykter .  - Där är du ju , sa jag när jag fick syn på justin som satt i en soffa , med några anndra . justin reste dig upp och gick med vingliga steg mot mig , han lukade jätte mycket sprit .  - Jag letade efter dig , harklade han fram .
- vi satte oss i soffan , där justin satt innan , jag satt berevid justin . Jag kämpade för att hålla ögonen öppna , men sen somnade jag . 

Justin:
Jag vaknade , i en soffa , med någon som låg berevid mig , det var Maddie .
Jag minndes knappt vad som hade hänt igår men jag viste att det hade varit fest här , jag satte mig upp och gunugade ögonen , sen reste jag mig upp och kollade om det fanns någon annan i huset som var vaken . Det låg ganska många på golvet och sov .  Jag klättrade över alla som låg på golvet och gick mot köket , där stod selena och tog fram ett glas , mjölk till mig .

Jag väckte maddie , vi gick diräkt utt i bilen och sedan körde jag henne till hotellet  .
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Kanske dålig del , men har lite brådis , Komentera .   kram // noelle ;)  

 
 
BELLA

BELLA

28 juli 2011 15:23

OMG , snälla gör en 5 i dag med ;o<3

http://www.bell-a.bloggplatsen.se

kajsa & Noelle Bieber :D

28 juli 2011 15:30

kanske

 
Adde

Adde

28 juli 2011 19:57

MEEEER <3

http://beliebeer.blogg.se

kajsa & Noelle Bieber :D

28 juli 2011 23:28

Kommer

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 8 augusti 2011 14:57

Hej , skulle bara säga att vi lägger ner bloggen , för kajsa skrev aldrig ...

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 28 juli 2011 15:41

Maddie : När Justin hade kört hem mig , inan jag hoppade ut ur bilen frågade justin mig om vi skulle ses någon dag , ``visst sa jag `` han log och kramde om mig sedan hoppade jag ut ur bilen .     När jag hade kommit in till hotellet satt Han...

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 28 juli 2011 14:14

Det jag skrev , vad som skulle hända i nästa kapitel stämmer inte alls .. har helt andra ider nu :) kap 4 kommer sen ... / noelle ...

Hej

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 27 juli 2011 18:35

Kommer kanske ett inlägg i morgon , annars kommer de på fredag :) Iallafall , lite vad som händer i nästa chapter . - en dejt till , någon försöker första :) - hem till Sverige , eller stanna kvar i USA ??? - ett nytt jobb ! ...

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 25 juli 2011 21:51

Maddie : Nästa dag vaknade jag tidigt , och tog upp mobilen för jag skulle ringa Justin Jag slog in nummret som Justin smsade mig med igår . Jag var jätte nervös , tänk om han sover eller inte vill träffa mig på riktigt ? - hej det är Justi...

Presentation


JUSTIN BIEBER ! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards