justinbieberstoryss

Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

it rains Bieber - del 2

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 25 juli 2011 08:46

Maddie :
Nu är det bara några timmar kavr till konserten , vi skulle tydligen vara där en timme innan eftersom vi skulle gå bakestage .
-jag är hungrig maddie , sa hannna .
- haha , det är ju faktis jag med sa, jag vi hade ju trotallt inte ätit än .

Vi satt inne på Mcdonalds , och tyrckte i oss var sin hadburgare ,i´m love it .

Några minuter senare satt vi i taxin  ,vi  var jätte nervösa , ``Ofyfyan vad häftigt `` !
kan inte vänta längre !
``inte jag heller för den delen ``

När vi äntligen var framme , så kom vi in och det var sjukt stort  .  Någon kille i 20 års åldern kom och visade oss vart vi skulle gå för att komma in bakestage .
-OMG ´´ där är han ju , viskade hanna till mig tilräckligt högt för att han skulle höra .
Han kom direkt fram till oss och gav oss var sin kram och aoutograf .
Hej då tjerjer , sa han och bilnckade med ena ögat och så gick han i väg .


Justin:
Gud asså , hon där maddie var riktigt snygg och luktade som en dröm !

Justin justin justin ! skerk alla från publiken och jag sprang ut på scen .
`är ni redo Atlanta !!! skrek jag !
JAAAA ! skrek  alla och jag börja sjunga på låten love me , baby ,  u smile , sen var det dags för one less lonly girl . När det var favorit girl hisades jag upp ett hjärta !


När konsetren var slut hade jag fortfarande den där maddie i huvdet , jag kunde inte få bort henne . 
- scooter ! var la du min mobil skrek jag 
`` den liger i omklädnings rummet `` svarade han

Jag gick och hämtade den och loggade in på twitter och leta upp meddie , ``YES,sa jag och log för mig själv . Hennes mobil nummer stod där , jag la snabbt till det i min kontaktlista , sen la jag ner mobilen i fickan

Maddie:
När vi hade ätit och kommit hem från konserten så var väldigt tröta och bästämde oss för att sätta på en film , ``the nootbook `` .
När filmen var slut kunnde jag knappt hålla ögonen öppna , jag borstade tänderna ch tog på mig nattlinne , sen gick jag till min säng och startade min mobil , som jag hade glömt göra sen konserten . Jag satte på den men hade inga missade samtal eller sms .

så jag la mig i sängen och blundade , då pep min mobil till , det var ett sms från ett okänt nummer , men jag kände mig tvugen att öppna det : Hej jag undrade om du ville ses i morgon , hör av  dig ;) xxx justin
Jag reste mig upp ur sängen och  gjorde ett gladje skutt , sen skrek jag så högt jag kunnde , väcke säkert hela hotellt . Va är det sa hanna och satta sig upp i sängen , jag slängde mobilen till henne och snart dansade vi båda glädje danns , efer säker  10 minuter kastade jag mig på sängen och svarade : Ja gärna jag hör av mig i morgon ;) // Maddie
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
ledsen för kort del , vi har jätte brotom näst kommer på fredag puss hej ! // kajsa och noelle

 
 
Jasmine

Jasmine

25 juli 2011 10:04

Awesome :)

http://kidrauhlstorys.webblogg.se

kajsa & Noelle Bieber :D

25 juli 2011 18:05

Tack , fortsätt läs o kommentera och sprid ! :D

 
Mika:D:D

Mika:D:D

25 juli 2011 21:30

Fett bra! :D älskar det xddddd haha, fortsätt så kommer jag föööööölja allti' :D<3

http://www.PinkHair.devote.se

kajsa & Noelle Bieber :D

25 juli 2011 21:50

Vad bra att du gillar det , kommer idag eller imorgon , Annars kommer det på torsdag senast fredag ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 8 augusti 2011 14:57

Hej , skulle bara säga att vi lägger ner bloggen , för kajsa skrev aldrig ...

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 28 juli 2011 15:41

Maddie : När Justin hade kört hem mig , inan jag hoppade ut ur bilen frågade justin mig om vi skulle ses någon dag , ``visst sa jag `` han log och kramde om mig sedan hoppade jag ut ur bilen .     När jag hade kommit in till hotellet satt Han...

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 28 juli 2011 14:18

Maddie :Jag kunnde inte fatta det som just hänt , OMG . Jag ställde mig i hissen på väg upp till hotell rummet , när jag kom och tänka på att Hanna skulle såklart vara vaken och skulle vilja veta allt som hade hänt .  Som jag trode , presis när jag ö...

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 28 juli 2011 14:14

Det jag skrev , vad som skulle hända i nästa kapitel stämmer inte alls .. har helt andra ider nu :) kap 4 kommer sen ... / noelle ...

Hej

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 27 juli 2011 18:35

Kommer kanske ett inlägg i morgon , annars kommer de på fredag :) Iallafall , lite vad som händer i nästa chapter . - en dejt till , någon försöker första :) - hem till Sverige , eller stanna kvar i USA ??? - ett nytt jobb ! ...

Presentation


JUSTIN BIEBER ! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards