justinbieberstoryss

Direktlänk till inlägg 24 juli 2011

it rains Bieber - del 1

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 24 juli 2011 22:29

Maddie :


- Taxin är här , skrek mamma från nedanvåningen .  ´´ kommer ´´, skrek jag som svar .  Jag stägde min resväska och drog med den ner för trappan , jag kunde knappt fatta att jag ska till Atlanta och kolla på Justin Bieber med min kompis Hanna och sen på konserten gå backstage . 

- hejdå mamma , sa jag och omfamnade henne i en stor kram . 
- hejdå gumman , sa mamma med tårar i ögonen .

- du behöver inte vara orolig mamma , jag är ju ända 16 år och jag har ju hanna med mig . ``mm , jag vet , men tiden har ju gått så fort `` sa mamma . 



Jag hade nu åkt i taxin ca , 10 minuter men det var en timmes resa till flygplatsen där jag skulle möta hanna . Så jag slöt ögonen och lutade huvudet mot bil rutan , och somnade ganska snabbt .  Framme , sa någon och skakade mig lite lätt , och jag vaknade .  Det var taxigubben , `` jaha , sa jag , tack !   jag gav honom lite pengar och hoppade ut ur bilen . Nu hade  jag bara 75 svenska kroner kvar , mamma hade växlat resten till dollar . 
jag gick in genom dom stora glas dörrarna , hahha , och jag kom just att tänka på en video jag sett på justin bieber när han typ gick in i en glass dörr , jag skratta det lite för mig själv när jag kände någon som hoppade på mig bakifrån , jag vände mig om och där stod hanna . 
- hej Md , sa hon och kramade om mig .
- hej , sa jag och besvarade kramen . 

båda var riktigt nervösa så vi sa inte så mycket under tiden på väg till flyget , inte på flyget för den delen heller .   
när vi entligen hade landat i Atlanta så fixade vi en taxi och vi åkte mot vårt hotell . 

Taxin stannade utan för en ganska stor byggnad . 

- WOW ska vi bo här . nästan skrek hanna ´´ ska vi verkligen , man kan ju tro att vi är miljonärer , utbrast hon !
- Jag skrattade , och betalde taxigubben . 

Vi gick ut ur taxin och gick in på hotellet och chekade in . Vi fick nummer 427 , på tredje våningen , men som tur var fanns det hiss . Vi öppnade hotell rummet , och gick in , `` jag tar den här sängen sa jag och satte mig på sängen längst till höger - visst , sa hanna och satta sig på den anadra sängen .   Jag var verkligen trört så jag gick in i badrummet och borstade tänerna och tog på mig mitt nattlinne . 
Jag la mig när på sängen , och blundade . 
- YES ! jag vann skrek hanna glatt. Jag kollade upp och såg att hon spelade något xbox 360 spel . 
- ska inte du sova nu hanna , sa jag ganska irriterat . 
- va ?! vadå vad är klockan sa hon och kollade med en oserriös blick på mig . 
- halv ett ´´ , va det ända jag sa och vände ryggen mot hanna . 
Efter ett tag så märkte jag att hanna också hade släckt sin säng lampa , och snart hörde jag att hennnes andetag blev  tyngre och tyngre . 
Själv kunnde jag knappt sova för jagvar så himla nervör inför i morgon , jag skulle ju få gå bakestage . 


Morgonen där på vaknade jag av mig själv , Jag kollade mot hannas säng och såg att hon fortfarde sov .  Jag tog upp min iphone och kollade klocken hon var bara 07:54 .  Jag passade på att logga in på twitter , Jag skrev en ny tweet : finally I get to see Justin live ! , skrev jag och sedan loggade jag ut . Jag rotade fram några kläder i min väska . Sen gick jag in till badrummet och tog en dush , jag njöt verkligen , det kändes som jag inte hade dushat på flera år . När jag hade dushat klart , tog jag på mig jeans shorts och en mag tröja där det stog justin bieber och ett hjärta , sedan plattade jag håret och sminkade mig . När jag gick ut , sov fortfarande Hanna , jag bestämmde jag mig för att väcka henne . Jag ställde mig på hennes säng och börja hoppa upp och ner så hårt jag kunde , till slut vaknade hon .  ´´ god morgon sunshine `` sa jag med ett flin på läpparna . 


                                                                                                                        


Det gick tyvär inte att skriva längre , vi kanske uppgraterar imorgon bitti . kommentera / sprid och följ gärna !

pusshej leverpastej    // Noelle & Kajsa 



















 

 
 
ngn

ngn

24 juli 2011 23:43

snygg!

http://ccc

kajsa & Noelle Bieber :D

24 juli 2011 23:59

Tack , någon ?: D

 
Ingen bild

agnes

25 juli 2011 18:23

Gud vad bra ! :)
Ska läsa andra delen nu /Agnes <3

kajsa & Noelle Bieber :D

25 juli 2011 21:45

Vad bra att du tycker det är bra , hoppas du följer resten 

 
Ingen bild

Emmis Rosenkvist =)

25 juli 2011 19:49

Tjenare !

Riktigt bra !
Den var as Rolig att läsa :)<3

kajsa & Noelle Bieber :D

25 juli 2011 21:46

Hejsan ! , tack , va bra , hoppas fu följer och kommenterar !(;

 
Ingen bild

Emmis Rosenkvist

26 juli 2011 01:14

Klart jag kommer fortsätta läsa har läst alla 3 delarna , hoppas där kommer en fjärde ... Dom är riktigt bra !

kajsa & Noelle Bieber :D

28 juli 2011 14:13

tack tack , det gör det tro mig ;) // noelle

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 8 augusti 2011 14:57

Hej , skulle bara säga att vi lägger ner bloggen , för kajsa skrev aldrig ...

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 28 juli 2011 15:41

Maddie : När Justin hade kört hem mig , inan jag hoppade ut ur bilen frågade justin mig om vi skulle ses någon dag , ``visst sa jag `` han log och kramde om mig sedan hoppade jag ut ur bilen .     När jag hade kommit in till hotellet satt Han...

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 28 juli 2011 14:18

Maddie :Jag kunnde inte fatta det som just hänt , OMG . Jag ställde mig i hissen på väg upp till hotell rummet , när jag kom och tänka på att Hanna skulle såklart vara vaken och skulle vilja veta allt som hade hänt .  Som jag trode , presis när jag ö...

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 28 juli 2011 14:14

Det jag skrev , vad som skulle hända i nästa kapitel stämmer inte alls .. har helt andra ider nu :) kap 4 kommer sen ... / noelle ...

Hej

Av kajsa & Noelle Bieber :D - 27 juli 2011 18:35

Kommer kanske ett inlägg i morgon , annars kommer de på fredag :) Iallafall , lite vad som händer i nästa chapter . - en dejt till , någon försöker första :) - hem till Sverige , eller stanna kvar i USA ??? - ett nytt jobb ! ...

Presentation


JUSTIN BIEBER ! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards